About GWL Realty Advisors
GWLRA is a leader in both the commercial and multi-residential real estate industries. Driven by our values of Integrity, Ambition, Creativity, and Empathy, our vision is to be a sustainable company known for exceptional real estate management, trusted advice, and outstanding service by consistently fulfilling our mission to deliver strong, long-term results for our clients.
Dans ces fonctions, vous aurez l’occasion de:
Travailler dans une des nouvelles collectivités de location, accueillantes pour les animaux, de Conseillers immobiliers GWL à Montréal, le Livmore. Ouvert depuis l’été de 2022, cet immeuble présente des commodités ultramodernes, y compris un espace de cotravail, une piscine et un salon, une cave à vin, ainsi qu’un bar privé exclusif inspiré des bars clandestins des années 1930. Voilà une excellente occasion de faire progresser votre carrière au sein d’une prestigieuse compagnie de l’industrie, qui offre un agréable milieu de travail en équipe et des perspectives d’avancement.
Nous recherchons un gestionnaire de communauté pour soutenir et guider une équipe de professionnels de la gestion de propriétés résidentielles multiples. Les principales responsabilités récurrentes comprennent la gestion des opérations quotidiennes, la fourniture d'un service clientèle de haut niveau, une variété de tâches administratives, le contrôle des dépenses et du budget, la gestion du personnel, la location d'unités et l'entretien des bâtiments et des propriétés.
RESPONSABILITÉS
Service Clients
Gestion
Maintenance
Administration et rapports
QUALIFICATIONS
In this role you will have the opportunity to:
Work in one of GWLRA’s brand-new pet-friendly rental communities in Montreal, Le Livmore. Open since the Summer of 2022, Le Livmore features state-of-the-art amenities including a coworking space, a pool and lounge area, a wine cellar, and an exclusive 1930s speakeasy-inspired private bar. This is an exciting opportunity to grow your career at an industry leading company that provides a positive team environment and advancement opportunities.
We’re looking for a Community Manager to support and guide a team of multi-residential property management professionals. Major recurring responsibilities include managing daily operations, delivering high level of customer service, a variety of administrative duties, expense and budget controls, people management, unit leasing, and building and property maintenance.
RESPONSIBILITIES
Customer Service
Management
Maintenance
Administration and Reporting
QUALIFICATIONS
This is a full time position